سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جالب توجهترین ربات های جهان

ربات برتولت میر با قد 6 فوت (183 سانتیمتر) به طور کامل از اندام های بیونیک و اندام های مصنوعی قابل استفاده در بدن انسان ساخته شده است.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - در گذشته ربات ها برای بسیاری از کشورهای جهان به عنوان محصولی لوکس و تجملاتی در نظر گرفته می شدند اما امروزه از چنان دامنه نفوذ و تنوعی برخوردار شده اند که مصارف مختلف از کاوش های فضایی تا انجام امور و خدمات روزانه را پوشش می دهند. بنابر گزارش شرکت اطلاعات بین المللی HIS  ، حدود 52 هزار ربات صنعتی تا سال 2017 به فروش خواهند رسید که ارزش بازار 1.3 میلیارد دلاری را ایجاد می کنند. در ادامه این مطلب نگاهی به برخی از جالب توجه‌ترین ربات های جهان خواهیم داشت.

ربات PR2

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

ربات PR2 توسط ویلو گاراژ - شرکتی که بیشتر به واسطه نرم افزار منبع باز Robot Operating System در آمریکا شناخته می شود - می تواند به صورت تجربی انجام کارهای خانه را انجام دهد.

ربات کروبو

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

ربات کروبو یک فضانورد 34 سانتیمتری است که توسط مرکز پژوهش علوم و فناوری پیشرفته دانشگاه توکیو توسعه داده شده است. کروبو نخستین رباتی محسوب می شود که در فضا صحبت کرده است. این ربات سخنگو به عنوان همراه "کوچی واکاتا"، فضانورد ژاپنی، تعیین شده بود.

ربات برتولت میر

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

این ربات نخستین مرد بیونیک جهان است که می تواند نفش بکشد، راه برود و صحبت کند. ربات برتولت میر با قد 6 فوت (183 سانتیمتر) به طور کامل از اندام های بیونیک و اندام های مصنوعی قابل استفاده در بدن انسان ساخته شده است. تمامی اندام های مصنوعی توسط 17 شرکت در سراسر جهان اهدا شده اند. این ربات به ارزش حدود یک میلیون دلار بر اساس "برتولت میر"، روانشناس اجتماعی در دانشگاه زوریخ، سوئیس شکل گرفته است.

گروه کامپرس هد

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

گروه موسیقی رباتیک "کامپرس هد" دارای سه عضو است: یک درامر با چهار دست به نام "استیک بوی"، یک گیتاریست به نام "فینگرز" و یک نوازنده گیتار باس به نام "بونز". تور این گروه موسیقی منحصر به فرد در سال گذشته و از استرالیا آغاز شد.

ربات جاکیز

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

ربات های جاکیز دارای سیستم های ردیابی GPS هستند. مالکان شتر با به کارگیری این ربات ها از داخل خودروهای خود که در کنار پیست مسابقه حرکت می کنند شلاق زدن را کنترل می کنند. شترهای مسابقه ای می توانند ارزشی تا یک میلیون دلار نیز داشته باشند.

ربات پورتون من

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

ربات پورتون من محصولی جدید محسوب می شود که به آزمایش نسل آینده لباس های محافظ در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیکی کمک خواهد کرد. ربات پورتون من قابلیت راه رفتن، دویدن، رژه رفتن، نشستن، زانو زدن و حتی تقلید حرکت رویت سلاح توسط یک سرباز را دارد که به دانشمندان اجازه می دهد لباس های طراحی شده برای محافظت سربازان از حملات شیمیایی و بیولوژیکی مانند گاز اعصاب سارین را آزمایش کنند.

ربات RoboThespian

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

این ربات انسان نما توسط شرکت اِنجینیرد آرتس طراحی شده و برای عکس گرفتن مورد استفاده قرار می گیرد.

ربات Actroid-F

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

این ربات انسان نما به عنوان زیباترین ربات جهان نیز در نظر گرفته می شود و قادر به برقراری ارتباط چشمی و برقراری ارتباط آزادانه با انسان ها است.

ربات والکری

جالب توجه‌ترین ربات های جهان

این ربات 1.9 متری طی نه ماه توسط تیمی از مهندسان در مرکز فضایی جانسون ناسا در هوستون، تگزاس و به منظور کمک به انسان ها در زمان بروز سوانح و فجایع طراحی شده است. این ربات برای مواجهه با سناریوهای مختلف در شرایط سخت - راندن یک خودرو، پاکسازی مواد زائد و عبور از یک دیوار - مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.


      

مترو لندن به قطارهای بدون راننده مجهز می شود

تمامی واگن ها با سیستم تهویه مطبوع و وای فای داخلی مجهز خواهند شد. سیستم تبلیغاتی الکترونیکی جدید با نمایشگرهای پویا نیز جایگزین تبلیغات کاغذی قدیمی خواهند شد.

 استودیو طراحی انگلیسی "پریست من گود" از پروژه قطارهای مترو بدون راننده آینده لندن رونمایی کرده است. این تیم طراحی به مدت سه سال با مرکز حمل و نقل لندن همکاری داشته تا نسل آینده قطارهای مترو برای قدیمی‌ترین سیستم مترو جهان را معرفی کند. 

مترو لندن به قطارهای بدون راننده مجهز می شود

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، سبک معاصر قطارهای جدید در طراحی داخلی آنها نیز ادامه یافته است. بر همین اساس، واگن های سنتی جدا از هم به محیط راحت‌تر و منسجم یک استوانه طولانی که کل طول قطار را در بر می گیرد، تبدیل شده اند.

مترو لندن به قطارهای بدون راننده مجهز می شود

طراحی این قطارها هماهنگی بیشتری با درهای دو تایی دارد. سیستم در بزرگتر قطارهای جدید دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر مسافران به قطار را فراهم کرده و ارائه خدمات بهینه‌تر را موجب می شود. تمامی واگن ها با سیستم تهویه مطبوع و وای فای داخلی مجهز خواهند شد. سیستم تبلیغاتی الکترونیکی جدید با نمایشگرهای پویا نیز جایگزین تبلیغات کاغذی قدیمی خواهند شد.

 

 

ادامه مطلب...


      

پشمالوترین خودروی دنیا(عکس)

این هنرمند 44 ساله پس از جمع کردن موهای مردم ماه پیش کار خود را روی یک مدل فیات 500 آغاز کرد. او پس از 150 کار مداوم توانست خودروی خود را به پایان برساند و تقریبا تمام نقاط این خودرو با مو پوشیده شده است.
پول‌نیوز-"ماریو لوسیا مانگو" یک آرایشگر ایتالیایی است که در سال 2010 تصمیم گرفت خودروی کوچک خود را تماما با مو بپوشاند. او ابتدا تنها برای کل کل کردن با دوستانش این تصمیم را گرفت ولی به مرور علاقه اش به این کار بیشتر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیش از این افرادی را دیده ایم که خودروی خود را با موارد عجیب از اسباب بازی کودکان تا سکه و قاشق تزئین می کنند اما این بار به سراغ یک آرایشگر می رویم که خودروی خود را با مو پوشانده است.

"ماریو لوسیا مانگو" یک آرایشگر ایتالیایی است که در سال 2010 تصمیم گرفت خودروی کوچک خود را تماما با مو بپوشاند. او ابتدا تنها برای کل کل کردن با دوستانش این تصمیم را گرفت ولی به مرور علاقه اش به این کار بیشتر شد.


این هنرمند 44 ساله پس از جمع کردن موهای مردم ماه پیش کار خود را روی یک مدل فیات 500 آغاز کرد. او پس از 150 کار مداوم توانست خودروی خود را به پایان برساند و تقریبا تمام نقاط این خودرو با مو پوشیده شده است.

این خودرو توانسته است رکورد پشمالوترین خودروی دنیا را به نام خود به ثبت برساند. به غیر از خودرو که از مو پوشیده شده است یک پروانه مویی نیز روی فیات نصب شده است. او مجبور است هر روز خودروی خود را شانه کند تا زیبا نشان داده شود.





      

دانلود قسمت اول شوخی با ستارگان

قسمت اول سریال شوخی با ستارگان اضافه شد

دانلود سریال شوخی با ستارگان

 

.
سریال شوخی با ستارگان

کارگردان : امیرحسین قهرایی

تهیه کننده: جهانگیر کوثری و امیرحسین قهرایی

ژانر : کمدی

سال تولید : 1392

محصول : ایران

بازیگران : در این قسمت شوخی با : پرویز پرستویی، مهران غفوریان، پژمان بازغی، حسام نواب صفوی،بیژن بنفشه خواه، اشکان خطیبی، رامسین کبریتی، بیوک میرزایی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و …

خلاصه داستان : این برنامه طنز، مجموعه ایست از شوخی با ستارگان سینما و تلویزیون که در مقابل دوربین مخفی بی خبر از همه جا و همه چیز غافلگیر میشود.

.

 

ادامه مطلب...


      

جالب ترین جوامع در دنیا (+عکس)

زندگی در قبرستان ها در همه جای دنیا غیر مجاز است اما در منطقه مانیلای فیلیپین این مورد به گونه دیگری است. دراین منطقه مردم به خاطر شرایط سخت اقتصادی در قبرستان زندگی می کنند و برخی از آن ها در همان نقطه مشغول به کار شده اند.
باشگاه خبرنگاران: جوامع مختلف بشری هر کدام با شرایط مختلف در حال زندگی کردن هستند اما در این میان برخی گروه ها هستند که با مایقی انسان ها کمی متفاوت هستند. این گروه ها و جوامع خاص در دنیا بسیار مشهور هستند و در ادامه به برخی از مهمترین آن ها می پردازیم که شاید تا به حال نام آن ها را نشنیده باشید.

روستای بانوان

جالب ترین جوامع در دنیا (+عکس)
روستایی در جنوب برزیل قرار دارد که اکثر جمعیت آن را خانم ها تشکیل می دهند. "Noiva do Cordeiro" روستایی است که در آن جمعیت مردها به شدت پایین است و خانم ها بیشتر کارهای روستا را انجام می دهند. در این روستا کشاورزی و شهرداری در اختیار بانوان است و مردها معمولا خارج از روستا کار می کنند.
      

دانلود بازی پرندگان خشمگین

 

 

 

 

 


در این نسخه Stella شخصیت اصلی بازی است و او یک پرنده صورتی و زیبا است که بسیار خشمگین است و می خواهد دیگر پرندگان را را خود برای نابودی خوک ها سبز رنگ متحد نماید.
بازی اندروید پرندگان خشمگین استلا Angry Birds Stella برای سیستم عامل اندروید نسخه 4?0 و بالاتر که از کمپانی Rovio ارائه شده است و داستان بازی نیز همانند نسخه های قبلی است و جدیدا در گوگل پلی معرفی شده است. پس از ارائه اولین نسخه پرندگان خشمگین و طرفداران بیشمار این بازی هیجان انگیز کمپانی Rovio نسخه های متعدد با نام های مختلفی از این بازی را ارائه کرده است که تا به امروز Angry Birds Stella از همه آنها جدیدتر است. 

دانلود



      

بهترین پخش کننده های ویدئویی اندروید

معماری منبع باز اندورید شرایط را بهتر کرده و بازارهای اپلیکیشن اندوریدی به کاربران اجازه می دهند پخش کننده ویدئویی مورد علاقه خود را جایگزین پخش کننده اصلی دستگاه کنند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - با نمایشگرهای بزرگتر و محتوای اچ‌دی در دسترس، ساده‌تر از هر زمان دیگری می توانید موبایل هوشمد و یا تبلت اندرویدی خود را به یک پخش کننده قابل حمل مبدل کنید. معماری منبع باز اندورید شرایط را بهتر کرده و بازارهای اپلیکیشن اندوریدی به کاربران اجازه می دهند پخش کننده ویدئویی مورد علاقه خود را جایگزین پخش کننده اصلی دستگاه کنند.

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، از آن جایی که اپلیکیشن های فوق العاده ای در دسترس هستند، کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود پخش کننده های مد نظرشان را انتخاب کنند. از پخش کننده های ویدئویی سبک و آسان برای استفاده تا نمونه های قدرتمند با قابلیت سفارشی سازی بالا، در ادامه این مطلب برخی از بهترین اپلیکیشن های پخش کننده ویدئویی برای سیستم عامل اندروید را معرفی می کنیم.

ام‌اکس پلیر (MX Player  )

بهترین پخش کننده های ویدئویی اندروید

 

ادامه مطلب...


      

متن آهنگ جدید یاس با نام زنده باد ایران

Yas Zende%20Bad Iran دانلود آهنگ جدید یاس با نام زنده باد ایران

 

 متن آهنگ جدید یاس با نام زنده باد ایران :

می دونم اینو که دلت از همه و هر طرف ترک خورد

به هر کی تونستی حال دادی و در عوض رکب خوردی

منو تو مثل همیم ولی من اسلحم قلم شد

تو تنهاییام یک صدا تو خلوتم فقط گفت که

اولا توکل بعد ازش طلب کن

حرکت از طرف تو برکت از طرف اون

دست نزن بغل کن چک نزن فلج کن

فک نزن عمل کن دفترم ورق خورد

دیگه تو لزومی نداره رو این ایده شک کنی

تو گذر عمرو نمی تونی با قبض بیمه حل کنی

ما اینجاییم که هر چی چشممون دیده رپ کنیم

کلمه هام زلاله لازم نیست که فیلترم کنین

یه عده مشتاقن کلمه هام و بشنون

یه عده هم می خوان فقط قلم پامو بشکنن

ولی من حرفامو تا نفس آخرم بازم میگم

چاه نکن واسم جیگر شاه رگم واست میدم

هه خلاصه اونا که بدخوامن و می خندیدن

که چطوری زیرم میرن کلمات و روی بیتم چیدم

اینو به تو میگم میرم همه وجودم

و واسه بالا بردن پرچم میهن میدم

من طالب آتش بسم مشکلی باشه تا تش هستم

می خونم از ما می دونم حرفام

می مونن برپا تا هشت نسلم

به همین شاه رگم قسم که قدم به قدم با درد هستم

اصلا یه وجب عقب نمیرم یه کلوم حرف دربارش نزن

همه بیدار با اتکا به دیواره اتحاد و ایثار با اقتدار و بیدار

با افتخار به این خاک در امتداد این راه

یک صدا با ایمان زنده باد ایران

بگو زنده باد ایران

دستا بالا بگو زنده باد ایران

همه با هم زنده باد ایران

زنده باد ایران

کلوپ سرگرمی 

      

بازی آنلاین | Games Online

 


برای ورود به صفحه ی بازی ، لطفا روی بازی مورد نظر خود کلیک نمایید 
* در صورتی که بازی های فلش بر روی رایانه ی شما قابل مشاهده نیست 
لطفا برنامه ی فلش پلیر را از اینجا دانلود کرده و بر روی مرورگر اینترنت خود نصب کنید

 بازی تنیس روی میز ، بازی پینگ پنگ سادهبازی شکار پرنده ، شکارچی پرنده شیطونبازی زیبای مهارتهای قواصی و حوادث جالب

 بازی زیبای هلی کوپتر قهرمانبازی ماشین ، موتور ، پرش از روی مانعبازی اتومبیل و پیدا کردن جای پارک در پارکینگ

بازی اتومبیلرانی رالی استراتژیک بازی کودک زرنگ باهوشبازی بزن بزن و دعوای محلی روی میز تحریر

بازی مسابقات پنالتی فوتبالبازی موشک فضایی جنگندهبازی مسابقات تیر و کمان

بازی مکعب و دیواره های مزاحمبازی پرتاب پنگوئن با ضربهبازی خرگوش فضایی

بازی غورباقه مگس خواربازی دانه خورمحافظ جنگجو

بازی تنیس روی میز ، پینگ پنگ فانتزینقطه بازیجدا کننده رنگ ها - قرمز و آبی

بازی بیلیاردبازی حباببازی جورچین تصویری

بازی هلی کوپتر و موانعبازی پارک دوبل اتومبیلبازی هلی کوپتر موشک زن

بازی اتومبیلرانی رالیبازی تونل های تو در توبازی خانه سازی

بازی سفینه فضایی

بازی اتومبیلرانی رالی استراتژیکبازی هلی کوپتر و موانع

 

کلوپ سرگرمی و تفریح



      

عجیبترین کلاس ورزشی دنیا برای نوزادان

      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >




  • کد نمایش افراد آنلاین
  • کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب