سفارش تبلیغ
صبا ویژن

\سیلو\؛ تبدیل سازه صنعتی به مجموعه ای چند منظوره

 یک بندر صنعتی فعال در کپنهاگ، دانمارک شاهد تغییرات گسترده ای در خود خواهد بود و به منطقه ای با کاربری های مختلف تبدیل خواهد شد. به عنوان بخشی از طرح تجدید حیات شهری، شرکت دانمارکی "کوبی" طی پروژه ای به نام "سیلو"، بلندترین سیلوی غلات در این منطقه را به یک فضای مسکونی و نمایشگاهی مبدل خواهد کرد.

 

 

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، سیلوی بازسازی شده به ساختمانی نمادین در توسعه شهری جدید تبدیل خواهد شد. این سازه 17 طبقه که اندکی بیش از 200 فوت (61 متر) ارتفاع دارد بزرگترین ساختمان صنعتی در نوردهاون، کپنهاگ و یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین ساختمان های آن است.

 

 

معماران امیدوارند در شرایطی که این سیلو را به سازه ای مدرن مبدل می کنند، هویت آن را نیز حفظ کنند. طراحی نهایی شامل 40 آپارتمان با ارتفاع سقف و متراژهای مختلف می شود که هر یک از آنها با توجه به فضای متغیر سیلوی فعلی برای ذخیره سازی و استفاده از غلات شکل گرفته اند. هر یک از این آپارتمان ها دارای پنجره های پانورامیک و بالکن هایی با دید به افق کپنهاگ هستند. طی این پروژه، ساختمان سیلو از نمایی جدید برخوردار خواهد شد که سازه صنعتی پیشین را با استانداردهای امروز به روز رسانی می کند.

 

 

افزون بر چشم اندازهای منحصر به فرد و آپارتمان های فوق مدرن، طراحی داخلی سیلو تا حد امکان حفظ خواهد شد و معماری صنعتی خام عناصری قابل مشاهده مانند ستون های سیمانی و دیوارها را حفظ خواهد کرد. افزون بر کاربری مسکونی، این سیلو رویدادهای چند منظوره را میزبانی خواهد کرد و دارای یک رستوران در طبقه همکف و یک رستوران در طبقه آخر خواهد بود. اتمام پروژه سیلو در سال 2016 برنامه ریزی شده است.











  • کد نمایش افراد آنلاین
  • کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب